Lewis Hamilton był bliski porzucenia na Interlagos po tym, jak pojawił się w nim problem z silnikiem Mercedes W09. Obawa była taka, że awarii można było spodziewać się w każdej chwili, zanim inżynierowie silnika gwiazdy znaleźli odpowiednie rozwiązania.
Utrata wydajności spowodowała, że Hamilton został w tyle Max Verstappen ale pięciokrotny mistrz świata odzyskał kontrolę i wygrał po zderzeniu kierowcy czerwony Byk et Esteban Ocon.
Na początku pierwszego bezpłatnego treningu w Yas Marina firma Mercedes ogłosiła za pośrednictwem swojego rzecznika, że „ Problem Interlagos był spowodowany awarią zmiennego układu dolotowego, co skutkowało niestabilnym spalaniem. Ustawienia zostały zmodyfikowane, aby zmniejszyć ryzyko złamania i zmaksymalizować wydajność wyścigową.
Przeprowadziliśmy również zmiany części poza zapieczętowanymi parametrami FIA i używamy tego silnika (trzeci w naszej puli sezonu) w ten piątek. Po przestudiowaniu danych z dwóch bezpłatnych sesji upewniamy się, że wszystko działa ".
Gdyby Mercedes wprowadził dla Hamiltona czwarty silnik, ten przekroczyłby swój roczny limit, a następnie zostałby ukarany karą równoznaczną ze spadkiem na pole startowe.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)