Nowe przepisy techniczne, które miały zacieśnić peleton w stosunku do poprzednich lat, ujawniły przede wszystkim problem mniej lub bardziej powszechny dla wszystkich jednomiejscowych pojazdów: morświn. „ Efekt gruntu jest na tyle ważny, że samochód wciągnięty w ziemię jest w efekcie zasysaniem, Philippe Alliot wyjaśnił nam to przed rozpoczęciem sezonu. Do pewnego momentu, gdy auto jest już tak nisko, że efekt podłoża całkowicie zanika. W związku z tym samochód zaczyna naturalnie podskakiwać poprzez ruch oscylacyjny tylnego zawieszenia.. » Wśród ofiar Mercedes był jednym z najbardziej dotkniętych tym zjawiskiem.
Nie rozwinąłem się najlepiej jednomiejscowy jak to było w zwyczaju od początku ery hybryd, niemiecki zespół również musiał uporać się z morświnami, które powodowały duży ból głowy u kierowców. Lewis Hamilton na przykład ukończył Grand Prix Azerbejdżanu zdyszany i przede wszystkim dotknięty chorobą fizyczną, ponieważ widziano go trzymającego się za dolną część pleców. Problemy, które Toto Wolff sam przyznał.
Zły początek Mercedesa
« Straciliśmy wiele miesięcy na prace rozwojowe, ponieważ po prostu musieliśmy rozwiązać problem morświnów, zanim w ogóle mogliśmy wsiąść do samochodu wyczynowego., docenił główny zespół Mercedesa podczas podsumowania roku.
Wszystko, co dodaliśmy pod względem docisku, było w zasadzie na nic. Piloci nawet tego nie poczuli. Samochód stał się jeszcze bardziej nieprzewidywalny, a podskakiwanie nasiliło się. Biorąc pod uwagę sześciomiesięczne opóźnienie w znalezieniu osiągów w samochodzie, wiedzieliśmy, że bardzo trudno będzie nadrobić zaległości. Ferrari et czerwony Byk. »
Opóźnienie, które Mercedes praktycznie nadrobił pod koniec sezonu, niemal dorównując Ferrari. Gwiazdorskiej firmie udało się nawet zdobyć podwójną bramkę w Brazylii, szczególnie dzięki pierwszemu zwycięstwu w F1 przez George'a Russella. Dobra nadzieja na rok 2023?
CZYTAJ TAKŻE > Wyjaśniono zjawisko odbicia
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)