Po pierwszych czterech Grand Prix sezonu wniosek jest jasny. Nico Rosberg wygrał każdy wyścig i ma 43 punkty przewagi nad swoim kolegą z drużyny Lewis Hamilton który gromadzi błędy.
Trzykrotny mistrz świata miał problemy mechaniczne, podczas których wystąpiły awarie systemu ERS podczas kwalifikacji do GP Chin i Rosji. Brytyjczyk wciąż miał nadzieję na trzecie zwycięstwo w Soczi, ale utrata ciśnienia hydraulicznego zmusiła go do zwolnienia, gdy zbliżał się do lidera mistrzostw.
„Tutaj nie ma drużyn A i B. Każdy członek stajni otrzymał prawo do zaliczania się do elity w swoich dziedzinach i poświęcił wiele, aby to osiągnąć.”– zapewnił gwiazdorski zespół w liście skierowanym do opinii publicznej. „Dziękujemy tym, którzy nas wspierają. A co do pozostałych, krytyków, defetystów, spiskowców... uznamy, że wygraliśmy dobrą bitwę, jeśli uda nam się przekonać choć połowę naszych celów. »
Mercedes F1 potwierdza swoje uwagi, wspominając o problemie mechanicznym, który wystąpił również w hybrydzie W07 Nico Rosberga podczas Grand Prix Rosji.
„Mieliśmy alarm w MGU-K (odzyskiwanie kinetyczne) samochodu Nico. Spędziliśmy kilka okrążeń, uspokajając go, ponieważ miał dobrą przewagę nad Lewisem i że może rozluźnić wysiłki, zanim FIA upoważni nas do powiedzenia mu, które ustawienie może rozwiązać problem (związany z ograniczeniem rozmów radiowych) », podał niemiecki producent.
Zapraszamy do zapoznania się z analizą Grand Prix Rosji przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w numerze 2061 AUTOhebdo, dostępną już w: wersja cyfrowa na wszystkich platformach, a w kioskach od środy.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)