Mercedes przeprasza za słaby występ w Bahrajnie

Nowe przyznanie się do porażki Mercedesa, które publikuje list otwarty, w którym opisuje trudności napotkane na początku sezonu.

opublikowany 11/03/2023 à 14:06

Elie-Sara Couttet

1 Zobacz komentarze)

Mercedes przeprasza za słaby występ w Bahrajnie

W liście skierowanym do fanów Mercedes poczynił nową obserwację dotyczącą słabych wyników zespołu. ©DPPI

Jasne, z boku Mercedes, zastanawiamy się. Po trudnym pierwszym weekendzie, mimo że dwóch kierowców znalazło się w pierwszej dziesiątce, wydaje się, że już składamy broń. W10 nie zadowolił warsztatu Brackley tak samo jak jego poprzednik, niewystarczający do ponownej walki o zwycięstwa i tytuły. Zespół poczuł nawet potrzebę ponownego przeproszenia fanów niemieckiej gwiazdy list otwarty opublikowany na ich stronie internetowej. A pomiędzy wierszami przesłania nadziei i odporności, które Mercedes chce przekazać, pojawia się przyznanie się do porażki: „ Bahrajn boli. Boli to nas wszystkich, którzy do każdego sezonu podchodzimy z determinacją, by walczyć o mistrzostwo. Boli to cały zespół po włożeniu tak dużej pracy w samochód, który nie spełnia naszych oczekiwań. »

Na marginesie Grand Prix Bahrajnu George Russell założył się nawet o to czerwony Byk wygrała każdy wyścig sezonu, co czyni ją jedyną prawdopodobną kandydatką do sukcesji w mistrzostwach kierowców i producentów. Jeśli niesamowite osiągi RB19 musiały zniechęcić cały padok, nikt jeszcze nie ryzykował przypieczętowania losu kampanii 2023 od jej inauguracyjnego spotkania. Lewis Hamilton nie jest większym optymistą, siedmiokrotny mistrz świata uważa, że ​​Mercedes nie uwzględnił jego uwag przy konstrukcji W14. Zadziwiający przejaw frustracji ze strony Brytyjczyka, który nie był w stanie nic zrobić na torze Aston Martin et Fernando Alonso awansować w rankingach końcowych pierwszego wyścigu.

Nadchodzą ulepszenia w Mercedesie

Filozofia „zero pontonów”, śmiała decyzja niemieckiego warsztatu o wejściu do rewolucji 2022 w kategorii premier, została utrzymana w przypadku jednomiejscowy tego roku. Wybór pomiędzy zerowymi pontonami a zaczynaniem od zera został dokonany. Ale już z boku Toto Wolff i inżynierów, myślimy o znalezieniu bardziej klasycznej formy, mając nadzieję, że wydajność pójdzie w parze. Dyrektor zespołu gwiazd już kilkakrotnie zapowiadał, że chce dokonać bardziej radykalnych zmian, co po raz kolejny potwierdziło się: „ Pracujemy pilnie i spokojnie, aby zaplanować naszą odbudowę, koncentrując się na naszych krótko-, średnio- i długoterminowych potrzebach, aby wygrać. Mamy już zaplanowane ulepszenia na następne wyścigi, a potem jeszcze więcej. »

W Silver Arrows staramy się ponownie zmobilizować żołnierzy, zarówno na portalach społecznościowych, jak i w fabryce Brackley. „ Czy jesteś gotowy, aby dołączyć do nas w walce? Jeśli nie, nie mamy żadnych urazów. Jeśli tak, to zróbmy to », kończy list otwarty od zespołu. Ponieważ jednak bycie niesionym przez tłum nie oszczędza dziesiątych części, Mercedes będzie musiał znaleźć rozwiązanie, aby utrzymać trzecie miejsce w rankingach producentów i uspokoić swoje zespoły.

CZYTAJ TAKŻE > Mercedes w obliczu niedopuszczalnego

1 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

1 Uwagi)

11 o 03:2023

Oczywiście podrzucenie fabrycznego Mercedesa przez klienta Mercedesa jest nieco bałaganiarskie… nawet jeśli produkcyjne Astony mają silniki Mercedes AMG!

Aby napisać komentarz