Mercedes: Delikatna równowaga z projektem 2017

Toto Wolff, szef Mercedes-Benz Motorsport przyznaje, że okres letni będzie początkiem kluczowych wyborów, zwłaszcza dotyczących postępu projektu na rok 2017.

opublikowany 18/07/2016 à 13:22

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Mercedes: Delikatna równowaga z projektem 2017

Mocno zakotwiczona na szczycie dwóch mistrzostw świata, Mercedes przyjedzie ze względnym spokojem do jedenastej rundy sezonu 2016, rozgrywanej w ten weekend na torze Hungaroring. Pomimo napięć między obydwoma kierowcami od czasu Grand Prix Hiszpanii i afery kary za zabronioną komunikację radiową na Silverstone, niemiecki zespół ma nadzieję odegrać nową wiodącą rolę na torze, na którym nie narzucił się od czasu zmiany przepisów i pojawienie się turbo/hybrydowych jednostek napędowych V6.

Za kulisami Stajnia z Gwiazdą również wkracza w przełomowy okres, w którym powstaje projekt pt jednomiejscowy Rok 2017 będzie wymagał od myślących głów domu coraz więcej czasu. Sytuacja, która niekoniecznie jest łatwa do opanowania, poza ciągłym rozwojem hybrydy W07.

„Są ważne decyzje do podjęcia zaliczki Toto Wolff, szef Mercedes-Benz Motorsport. Co tydzień musimy przeanalizować sposób podziału zasobów na projekt na rok 2017. To delikatna równowaga.

Niektóre zespoły wstrzymały rozwój na rok 2016 wcześniej, być może nawet już w lutym, gdy obecne samochody trafiły na tor. Może to dać im przewagę, ponieważ krzywa uczenia się jest na początku bardzo stroma. Jeśli spóźnisz się o kilka tygodni, w końcu możesz zostać znacznie dalej w tyle. Bitwa o ten rok jest już na półmetku, ale ciężka praca dopiero się zaczęła. »

Jeśli chodzi o wydarzenie na Węgrzech, Toto Wolff jest szczególnie ostrożny czerwony Byk RB12 powrócił do poziomu występów bardziej godnego pozycji austriackiej drużyny, na którym mogły skorzystać warunki panujące w Europie Środkowej.

„Ten tor nie był dla nas udany przez ostatnie dwa lata i odpowiada mocnym stronom naszych rywali. mówi Wolff. Na przykład Red Bull to samochód, który dobrze sprawdza się tam, gdzie duży opór nie jest tak szkodliwy, jak na innych typach torów. Zatem w mokrych warunkach i na torach o niskiej prędkości, takich jak Hungaroring, stanowią poważne zagrożenie. Musimy być idealni aby pokazać nam, że jesteśmy w czołówce na tym torze. »

Ostatnie zwycięstwo Mercedesa na torze Hungaroring datuje się na rok 2013 Lewis Hamilton. Trzykrotny mistrz świata zanotował wówczas swój pierwszy sukces dla niemieckiej marki od czasu transferu z Niemiec McLaren.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz