Wyszliśmy ze stajni Mercedes pewny swojej siły pod koniec lutego, po dobrze przeprowadzonych testach poza sezonem na torze w Barcelonie. Jedyny minus tej gwiaździstej sytuacji: niezawodność silnika, którą można jeszcze poprawić dzięki kilku alertom (problem elektryczny i anomalia ciśnienia oleju) na Flèches d’Argent, teraz ozdobiona całkowicie czarną sukienką.
Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Williams FW43 wyposażone w ten sam silnik również musiały skrócić swoją żywotność ze względu na oporny MGU-K.
Alors, że Honda ogłosiła już, że Red Bull i AlphaTauri dokonają modernizacji silników w AustriiMercedes potwierdził nam w czwartek rano, że trzy zespoły napędzane blokami Brixworth – struktura fabryczna, Racing Point i Williams – będą używać poprawionej wersji niemieckiego turbo V6.
Mercedes precyzuje, że ta nowa funkcja ma na celu poprawę niezawodności układu napędowego, a nie zapewnienie wzrostu wydajności, w przeciwieństwie do nowej wersji japońskiego silnika.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)