Celem Mercedesa jest możliwie największa odpowiedzialność ekologiczna

W ramach ruchu zainicjowanego przez F1 na rzecz osiągnięcia neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla do 2030 roku, Mercedes-AMG przedstawił własną strategię osiągnięcia tego celu dla swoich zespołów F1 i Formuły E.

opublikowany 04/03/2020 à 12:06

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Celem Mercedesa jest możliwie największa odpowiedzialność ekologiczna

Mercedes-AMG F1 i wisiorek Formuła E marki z gwiazdką przyspieszy ich przejście na tryb działania zmierzający do neutralności emisyjnej.

Na to niemiecka firma wskazała wczoraj na konferencji prasowej, podążając w ten sposób śladami F1, która ogłosiła zamiar zostania neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla do 2030 r.

Dla Mercedesa celem będzie zmniejszenie emisji CO50 zespołu F2 o 1% do 2022 r., przy jednoczesnej kompensacji emisji uznawanych przez mistrzów świata za „nieuniknione” (podróże lotnicze itp.), aby osiągnąć 0 emisji dwutlenku węgla śladu na koniec bieżącego roku.

Przechodzenie na energię odnawialną w fabrykach Brackley (podwozia) i Brixworth (silniki) już się rozpoczęło, a Brixworth produkuje ponad 50% swojej energii elektrycznej za pomocą paneli słonecznych i tak zwanej elektrowni kogeneracyjnej (produkującej dwie formy energii w tej samej elektrowni).

Jeśli chodzi o konkurencję, dwa zespoły F1 i Formuły E mogą również skorzystać z pracy każdego podmiotu w celu poprawy wydajności jednomiejscowych bolidów. „Jednak współpraca nie ogranicza się do zaawansowanych technologicznie komponentów układu napędowego, – mówi Mercedes.

Inżynierowie współpracują, aby lepiej zrozumieć symulację i korelować dane ze światem rzeczywistym, pomagając ulepszyć proces cyfrowego rozwoju samochodów drogowych i wyścigowych.

Cyfrowy rozwój samochodów staje się coraz ważniejszy w miarę jak narzędzia symulacyjne stają się coraz potężniejsze. Transformacja cyfrowa stała się dla Mercedes-Benz kluczowym elementem w rozwoju samochodów drogowych i wyścigowych. »

Plan ten wpisuje się w pragnienie Daimlera, spółki-matki Mercedes-Benz, aby w nadchodzących latach w ramach planu Ambition2039 oferować zrównoważoną mobilność, obejmującą gamę pojazdów o zerowej emisji CO2 w ciągu dwudziestu lat.

„Cały przemysł motoryzacyjny się zmienia, a Daimler przoduje w przejmowaniu odpowiedzialności za zrównoważoną mobilność, komentarze tego typu Toto Wolff, szef zespołu Mercedes-AMG F1.

Reprezentujemy trójramienną gwiazdę na torze wyścigowym i chcemy, aby nasze platformy sportów motorowych były studium przypadku szybkiego i otwartego wdrażania innowacji na rzecz bardziej zrównoważonej przyszłości.

Obejmuje to technologię hybrydową i akumulatorowo-elektryczną w naszych samochodach wyścigowych, a także nasze codzienne praktyki na torze i w naszych zakładach produkcyjnych. Chcemy być na czele tej zmiany. »

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz