W piątek, 6 marca, wielkie nazwiska Międzynarodowej Federacji Samochodowej (FIA) spotkały się na Światowej Radzie w Genewie (Szwajcaria). Podjęto kilka decyzji w sprawie trzech spraw dotyczących Formuła 1, oto o czym musisz pamiętać.
1. Zmiany w F1 2021
Rewolucja techniczna oczekiwana i wyczekiwana przez wszystkich entuzjastów w 2021 roku nie jest jeszcze w pełni gotowa. Wspomina się o dość niepokojącym (lub w zależności od tego uspokajającym) dodatku do przepisów z 2021 r. dotyczącym skuteczności uproszczenie aerodynamiczne obiecane przez władze.
« Zmiany w profilach przednich błotników (wzięte w kolejności) aby zapobiec zakłóceniom przepływu powietrza, które spowodowałyby poważny kompromis w realizacji celu, jakim jest umożliwienie samochodom ściślejszego podążania za sobą. »
Między wierszami wydaje się zatem, że FIA dostrzegła wadę w kształcie skrzydeł sprzed 2021 roku, które mają oczyszczać przepływ powietrza wzdłuż jednomiejscowych bolidów.
Dodatkowo boczne słupki z przednimi i tylnymi płetwami, tzw „górna część nadwozia” (pokrywa silnika) zostały zmodyfikowane w celu „daj zespołom więcej przestrzeni komercyjnej”, ze względu na widoczność sponsora.
Pod względem bezpieczeństwa skorzysta na tym podwozie „drastyczna poprawa pochłaniania energii w przypadku zderzeń czołowych, bocznych i tylnych. »
2. Wsparcie dla Ferrari, upomina innych
FIA od kilku dni jest poddawana protestowi większości zespołów, zirytowanych mglistym porozumieniem pomiędzy Scuderią Ferrari a organem federacyjnym na tle (nie)legalnego silnika 2019.
Ze swojej strony Rada Światowa wyraża „jednomyślne poparcie dla Prezydenta FIA (Jeana Todta) i Działu Technicznego FIA w zakresie zarządzania przez nich sprawą Ferrari i zdecydowanie sprzeciwia się komentarzom, które mogłyby zdestabilizować reputację i wizerunek FIA i F1”. Stanowisko jest jasne.
3. Lekka nadwaga na F1 2020
Prawdopodobnie nie ma to dla ciebie zbyt wielkiego znaczenia, ale inżynierowie będą musieli zaktualizować swoje wagi. W rzeczywistości minimalna waga a jednomiejscowy Rok 2020 został odciążonyjeden dodatkowy kilogram do 746 kg „w związku z dodaniem nowych elementów sterujących jednostką napędową.”
Ponadto zmodyfikowano regulamin sportowy, aby umożliwić kierowcom zmianę dekoracji kasku dowolną ilość razy w ciągu sezonu. Wreszcie, testy po GP w Abu Zabi na początku grudnia będą rywalizować z 18-calowymi oponami Pirelli.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)