Zmieniony silnik, zwiększony docisk aerodynamiczny: Ferrari 2020 będzie ewoluować

Mattia Binotto, szef Ferrari Sports Management, nie ukrywał, że jednomiejscowy bolid Scuderii na rok 2020 znacznie ewoluuje w porównaniu z SF90.

opublikowany 14/12/2019 à 11:03

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Zmieniony silnik, zwiększony docisk aerodynamiczny: Ferrari 2020 będzie ewoluować

Znany z maksymalnej prędkości, na którą pozwalał Charles Leclerc aby zatriumfować zwłaszcza w Spa i Monza, SF90 okrutnie brakowało jednak aerodynamicznego docisku, przez co jednomiejscowy Włoski delikatniejszy do osiągnięcia poziomu Mercedes przez cały miniony sezon.

Maranello zrozumieli, że konieczne jest zrównoważenie podstawowej koncepcji. Podczas posiłku na zakończenie roku marki transalpineMattia Binotto, szef Ferrari Sports Management, nie ukrywał, że w 2020 roku nadchodzą zmiany.

„Jednostka napędowa zostanie gruntownie zmieniona, nawet z architektonicznego punktu widzenia, szczególnie w jej górnej części, na poziomie cylindrów, komentuje Binotto, cytowany przez Gazzetta dello Sport. Pomimo stabilności przepisów od 2014 roku, uważamy, że jest jeszcze wiele do zrobienia.

Temat wagi w tym roku, a tym bardziej w przyszłym, jest, moim zdaniem, kluczowy dla wszystkich zespołów. »

Aero będzie także w centrum uwagi inżynierów Scuderia Ferrari. „Jednomiejscowy samochód będzie bazował na tym, czego nauczyliśmy się w tym roku, więc jest to samochód, który urodzi się ze znacznie większą siłą docisku niż obecnie, ale także ze znacznie większym oporem, kontynuuje Binotto.

Nie spodziewamy się, że w przyszłym roku będziemy mieli najszybszy samochód na prostych pod względem koncepcyjnym. Nie twierdzę, że będziemy kopiować innych, ale dostosujemy się do tego, co widzieliśmy na temat zachowania opon. »

Opony, które pozostaną identyczne z tymi z 2019 r., po jednomyślna odmowa zespołów posiadania wersji Pirelli 2020 które nie były zadowalające.

 

 

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz