Aby naprawić tę sytuację, Nicholas Latifi potrzebuje ulepszeń w swoim FW44

Podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii Williams zdecydował się powierzyć swoje ulepszenia wyłącznie samochodowi Alexandra Albona. Decyzja zrozumiana przez Nicholasa Latifiego, ale Kanadyjczyk ma nadzieję, że zostanie szybko podjęta, aby móc osiągać lepsze występy.

opublikowany 01/07/2022 à 16:38

Tomek Trichereau

0 Zobacz komentarze)

Aby naprawić tę sytuację, Nicholas Latifi potrzebuje ulepszeń w swoim FW44

Nicholas Latifi będzie musiał poczekać jeszcze kilka Grand Prix, zanim otrzyma ulepszenia w swoim samochodzie. © Zdjęcie DPPI

Si Williams wprowadza do niego znaczący pakiet ulepszeń jednomiejscowy, obaj kierowcy nie będą mogli z tego skorzystać. Właściwie tylko Alexander Albon ma prawo w ten weekend skorzystać ze zmian w swoim FW44. Nicholas Latifi został zmuszony do ominięcia swojej tury i zobaczy jedynie dwanaście nowych przedmiotów w domu swojego kolegi z drużyny. Aby zdecydować, kto odniesie korzyść, Williams zastosował logikę sportową.

CZYTAJ TAKŻE > NA OBRAZACH, NA ZDJĘCIACH. Williams i jego liczne osiągnięcia na Silverstone

Alexander Albon wyprzedzając Nicholasa Latifiego w klasyfikacji kierowców, to Tajlandczyk wywalczył sobie prawo do korzystania z modyfikacji. „ Jest to coś całkiem normalnego, gdy ulepszenia są dostępne tylko w jednym samochodzie », wyjaśnia Kanadyjczyk decyzji swojej drużyny. Choć 27-letni kierowca nie będzie mógł z nich skorzystać, nadal planuje uważnie śledzić zmiany wprowadzone w FW44. „ Nawet jeśli nie ma tego w moim samochodzie, mam nadzieję, że będzie to miało duże znaczenie. Na kilka wyścigów powinienem je mieć. Nie będzie to również możliwe w następnym wyścigu, co jest nieco frustrujące z mojego punktu widzenia jako kierowcy », podkreśla Kanadyjczyk.

Nicholas Latifi potrzebuje ulepszeń, aby poprawić swoje wyniki

W tym sezonie Williams jest ostatnią drużyną na padoku, a ulepszenia zaczynają być rozpaczliwie spóźniane. „ Ze swojej strony wolałbym, aby były dwa zestawy ulepszeń, zwłaszcza że są to nasze pierwsze ulepszenia w tym sezonie. Co, biorąc pod uwagę, od czego zaczynaliśmy, wydawało się dość długim okresem czasu, było jasne, że nie jesteśmy tam, gdzie chcieliśmy być pod względem wydajności. », analizuje Nicholas Latifi.

Przednie skrzydło, boczne progi, podłoga, dyfuzor, pokrywa silnika, a nawet tylne zawieszenie – wygląd FW44 całkowicie zmienił się na Silverstone. Jednak na razie Nicholas Latiti nie chce się bawić w przewidywanie czasu zaoszczędzonego dzięki zmianie. „ Czas pokaże. Więcej dowiemy się szczerze mówiąc w sobotę i niedzielę. Prawdopodobnie jest zbyt wcześnie, aby podać dokładne liczby, określa sterownik Williamsa. Dostaliśmy bardzo szeroki zakres i potencjalny czas. Musimy więc naprawdę zobaczyć, jak to będzie wyglądać. » Deszcz na Silverstone podczas pierwszej sesji treningowej nie pozwolił Williamsowi zademonstrować pełnego potencjału nowej wersji FW44.

CZYTAJ TAKŻE > Williams z nowym pakietem aerodynamicznym na Silverstone

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz