Z wypadkiem pastora Maldonado i problemem mechanicznym dla Romain Grosjean z pierwszego okrążenia GP Australii, Lotos F1 Zespół zarządzający nie mógł pokazać swojego potencjału. Ale E23 wyraźnie wydaje się bardziej wydajny niż jego starsza siostra i zespółEnstone zamierza to udowodnić podczas kolejnej imprezy 29 marca w Sepang w Malezji.
Cele zostały wyraźnie skorygowane w górę w tym sezonie od czasu jednomiejscowy został zmieniony w stosunku do swoich podstaw i dzięki któremu jest napędzany Jednostka Zasilająca Mercedes, najbardziej konkurencyjny na planszy. „Jesteśmy dość zadowoleni z osiągów samochodu”, potwierdził Nick Chester, dyrektor techniczny zespołu Lotus F1. „Powinniśmy być regularnymi pretendentami do Q3, ale chcemy robić więcej zmniejsz różnicę Williams i zdystansuj grupę za nami. »
Zespół Lotus F1 przegapił początek sezonu szczególnie z powodu problemu z niezawodnością, który zaskoczył brytyjski zespół. „Mieliśmy problem z ładowaniem układu powietrza, który spowodował wyciek. Stało się to w przypadku obu samochodów w piątek (13 marca). Próbowaliśmy znaleźć rozwiązanie, ale pojawiło się ono w sobotę (14 marca) w samochodzie Romaina. Podczas zimowych testów przejechaliśmy ponad 4000 km i nigdy coś takiego się nie zdarzyło…”
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)