Interweniując w sprawie przepisów technicznych 2019 r F1Władze dyscypliny mają nadzieję, że dzięki modyfikacjom przednich błotników uda się zapewnić na torze nieco więcej widowiskowości i zwiększyć możliwości wyprzedzania.
Interwencja uznana za niezbędną przez Nicholas Tombazis, niedawno powołany na kierownictwo techniczne słupa jednomiejscowy do FIA. „W przypadku obecnej generacji następujący jednomiejscowy samochód traci około 30% siły docisku (w odstępie 15–20 m od poprzedzającego go samochodu), komentuje były technik ds Ferrari w AUTO.
Mamy nadzieję zmniejszyć tę liczbę o 10%. Trudno podać dokładną liczbę. Chciałbym powiedzieć, że zespoły mają tendencję do zwiększania siły docisku, co pogłębia problem.
Gdybyśmy nie interweniowali, uważamy, że rok 2019 byłby gorszy niż 2018, a rok 2020 byłby gorszy niż 2019. Obecnie uważamy, że rok 2019 będzie znacznie lepszy niż 2018, ale nikt nie oczekuje, że jednomiejscowe bolidy F1 będą walczyć jak samochody turystyczne. »
Niektóre zespoły miały już okazję spróbować biegania przednimi skrzydłami w konfiguracji z 2019 roku, podczas prywatnych testów, Latem.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)