Zespół Grove w dużym stopniu opiera się na kolejnych inwestycjach zaplanowanych dla Barcelony. Williams nadal nie udało mu się umieścić FW33 w pierwszej dziesiątce, a poważna restrukturyzacja jest już planowana wraz z odejściem pod koniec sezonu Sama Michaela, dyrektora technicznego i Jona Tomlinsona, głównego aerodynamika.
« Od GP Turcji pracowaliśmy nad naszymi nowymi tylnymi skrzydłami testowanymi w Istanbul Park i będą one ponownie obecne w dwóch samochodach w Barcelonie », komentuje Sam Michael. „ Będziemy mieli również do przetestowania nowy, dmuchany dyfuzor. »
Dyrektor techniczny Williamsa potwierdza, że wydajność aerodynamiczna będzie miała znaczenie podczas GP Hiszpanii. „ Barcelona to tor, który wymaga dobrej aerodynamiki. W przypadku długich i szybkich zakrętów będzie to miało największy wpływ na wydajność. To nie jest trudny tor dla hamulców. Biorąc pod uwagę degradację opon i zdejmowane tylne skrzydło, w tym roku wyścig może wyglądać inaczej. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)