Mercedes zidentyfikował przyczynę problemu, który zapobiegł Valtteri Bottas do mety podczas poprzedniego Grand Prix Eifel.
Fin musiał się poddać po około dwudziestu okrążeniach z powodu ostrzeżenia na MGU-H swojej jednostki napędowej.
Po analizie i inspekcji inżynierowie Étoile odkryli obecność wadliwego elementu elektrycznego w elektronicznym sterowaniu, jednej z 6 głównych części obecnych hybrydowych sterów strumieniowych z silnikiem spalinowym (ICE), obu MGU (K i H), turbosprężarce, i akumulator.
« Dane pokazują, że szybkie usunięcie samochodu pozwoliło uniknąć większych uszkodzeń jednostki napędowej Valtteri », wyjaśnił główny zespół Toto Wolff wcześniej w tym tygodniu.
Bottas i jego kolega z drużyny Lewis Hamilton otrzymały zatem nowe elementy na Grand Prix Portugalii (23-25 października). Żaden nie ponosi kary w sieci, ponieważ roczne przydziały nie zostały jeszcze przekroczone.
« Wprowadziliśmy także zmiany w kalibracji nowych modułów, aby scenariusz z Nürburgringu się nie powtórzył. », określił rzecznik Mercedesa.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)