Nowe silniki Ferrari dla Saubera i Haasa na Węgrzech

W ten weekend dwa zespoły klientów Maranello zapoznają się z trzecią specyfikacją włoskiego zespołu napędowego na rok 3 na bramce obrotowej Magyar.

opublikowany 27/07/2018 à 11:54

Juliena BILLIOTTE

0 Zobacz komentarze)

Nowe silniki Ferrari dla Saubera i Haasa na Węgrzech

Podobnie jak w przypadku poprzedniej ewolucji silnika Prancing Horse, model Stabilny zdecydował się z wyprzedzeniem udostępnić swój nowy model firmie Sauber i Haas, który skorzystał z fazy 2 w Monako, kiedy Ferrari później wprowadziło go do Kanady dla swojego zespołu fabrycznego.

« To silnik numer 3, który jest trochę inny: to na plus, nawet jeśli Hungaroring nie jest pod tym względem najbardziej wymagający, potwierdzony Romain Grosjean. Wprowadzamy go również tutaj, aby sprawdzić, czy występują problemy z chłodzeniem lub inne i naprawić sytuację między Spa a Monzą, gdzie moc odgrywa dominującą rolę. Zrobiliśmy to samo w Monako, przygotowując się na występ w Kanadzie i Paula Ricarda. To było zaplanowane od początku. Jesteśmy na naszym planie działania ".

Oprócz trzeciego silnika spalinowego (ICE), Kevin Magnussen, Marcusa Ericssona i Charles Leclerc będzie również korzystać z nowych turbosprężarek i MGU-H, podczas gdy Grosjean jest w innym cyklu. Żaden kierowca nie podlega karze za start, ponieważ na razie wszyscy pozostają w ramach przydziału na rok 2018 (dozwolone są 3 kopie każdego wyżej wymienionego elementu).

Zapytany, czy Sauber i Haas służą firmie macierzystej jako szczury laboratoryjne w zakresie rozwoju silników, Grosjean odpowiedział przecząco.

« Ferrari dysponuje infrastrukturą i produkuje silniki, dzięki czemu może wiedzieć, jaki wpływ na ich samochód będą miały nowe rozwiązania, wyjaśnia Francuz z Haas. Jesteśmy klientami, więc kiedy dają nam nowe części, mimo że mają wszystkie przewidywania, z naszym samochodem mogą one nie odpowiadać dokładnie, dlatego musimy zachować trochę więcej ostrożności, aby się dostosować. Nie mają naszych danych, więc nie wiedzą dokładnie, jakie są nasze potrzeby w zakresie chłodzenia itp. »

Juliena BILLIOTTE

Zastępca redaktora naczelnego AUTOhebdo. Pióro zanurzone w żółci.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz