Francuz, krytykowany w zeszłym tygodniu za nierówną obronę, całkowicie anonimowo dojechał do mety na 16. miejscu. Ten ostatni nie miał łatwego Grand Prix i, jak większość pozostałych kierowców, szczególnie cierpiał z powodu opon. „Start nie poszedł dobrze, ale nie wiem, co zrobiłem źle, musimy to wszystko przeanalizować. Po tym, tempo było dobre, ale traciłem dużo wsparcia w korku. »
„Poprosiłem o skorzystanie z planu B, czyli zatrzymanie się tylko raz, ale ostatecznie okazało się to niemożliwe. Starałem się dojechać jak najdalej na twardych oponach, dawałem z siebie wszystko. Myśleliśmy, że cierpimy z powodu przednich opon, ale tak naprawdę mieliśmy pęcherze z tyłu. Myślę, że u wszystkich było tak samo. »
Zdezynfekuj, zważ + START!#FP3 czas # HaasF1 # F170 pic.twitter.com/r22gdQW5It
—Haasa F1 Zespół (@HaasF1Team) 8 sierpnia 2020 r.
Romain Grosjean zakończył jednak swoje oświadczenie nutą optymizmu. „Czasy okrążeń były dobre, nawet jeśli wynik tego nie odzwierciedlał. Wiem, gdzie możemy się poprawić. »
Jego kolega z drużyny Kevin Magnussen otrzymał 5 sekund kary za gwałtowne kopnięcie koła Nicholas Latifi (Williams). Następnie musiał wycofać się z wyścigu (było to jedyne wycofanie się z wyścigu), ponieważ jego zespół wolał go wycofać, ponieważ niepokojące wibracje jego samochodu groziły uszkodzeniem zawieszenia.
W numerze 2273 AUTOhebdo, dostępnym cyfrowo w poniedziałek wieczorem i w środę w kioskach, znajdziesz analizę GP z okazji 70. rocznicy GP przeprowadzoną przez naszego specjalnego korespondenta.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)