Nowy etap ewolucji Renault

Francuski producent silników ogłasza, że ​​przechodzi do drugiej fazy zmian obserwowanych już w Chinach. To Red Bull, Lotus, Toro Rosso i Caterham muszą z tego skorzystać w najbliższy weekend w Hiszpanii.

opublikowany 07/05/2014 à 08:40

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Nowy etap ewolucji Renault

Silniki V6 turbo/hybrydowe od producenta silnika Wirusy rozpoczęły już początek swojej ewolucji w Chinach nieco ponad dwa tygodnie temu. Jednak zdaniem Rémiego Taffina, dyrektora ds. działań torowych w Katalonii, francuskie jednostki napędowe powinny doświadczyć nowych i znaczących usprawnień. Renault Sport F1. „Ulepszenia nie będą fizycznie widoczne, będą jednak znaczące pod względem oprogramowania, które zapewni większą elastyczność jazdy, a tym samym wzrost ogólnej wydajności, wyjaśnia Taffin. Kontynuowaliśmy także doskonalenie zarządzania energią i efektywnością. Dzięki tym nowym funkcjom mamy nadzieję kontynuować nasz postęp w Barcelonie. »

Francuz wyjaśnia także, że na trasie katalońskiej zużycie paliwa nie powinno sprawiać większych problemów, natomiast francuskie silniki są bardziej chciwe niż zwłaszcza ich niemieckie odpowiedniki. „W Barcelonie dzięki ciasnym zakrętom, takim jak numer 10 czy szykana, dość łatwo jest odzyskać energię. W szczególności te dwie sekcje umożliwią ładowanie MGU-K, podczas gdy akumulatory MGU-H nie będą się rozładowywać na długiej prostej dołów. Wreszcie, przy różnych prędkościach na zakrętach, zużycie paliwa nie powinno stanowić większego problemu. Kluczowymi elementami zapewniającymi optymalne osiągi będą zatem dobra reakcja układu napędowego na szybkich zakrętach, np. numery 3 i 8, a także stabilność tylnej osi podczas hamowania i wchodzenia w zakręty w zakrętach. Przez ostatnie trzy tygodnie dużo pracowaliśmy nad tymi parametrami i jedziemy do Hiszpanii pewni, że zapewnimy dobry występ. » czerwony Byk w szczególności niedawno ogłosiło, że chce konkurować Mercedes z pierwszego Grand Prix Europy.

Pierwsze okrążenia na torze Montmelo odbędą się w piątek o godzinie 10:XNUMX.

0 Zobacz komentarze)