Awans na stanowisko „ Chief Technical Officer », rola podobna do Adriana Neweya przy czerwony Byk lub James Allison po stronie MercedesAndrew Green będzie nadzorował trzy główne działy: wydajność, inżynierię i zarządzanie techniczne.
Tom McCullough, lojalny wobec domu, który już nadzoruje operacje na torach, zostaje dyrektorem wykonawczym. Będzie zarządzać wydajnością aerodynamiczną, pojazdem, a także komputerem i narzędziami symulacyjnymi.
Inżynierię powierzono zatem kłusowanemu Furbatto Alfa Romeo. Włoch będzie zaangażowany zarówno w działalność torową, jak i fabrykę, gdzie będzie nadzorował dział badań i rozwoju oraz dział niezawodności.
Przyszły dyrektor techniczny, którego tożsamość zostanie ujawniona później, będzie odpowiedzialny za rozwój aerodynamiki i projektowanie jednomiejscowy, a także strategię krótko- i średnioterminową.
Otmar Szafnauer ma nadzieję, że ta restrukturyzacja „ wzmocni możliwości techniczne naszych działań "inspirujące z" stajnie, które zyskują F1 actuellement „. Z ambicją, aby jak najszybciej do nich dołączyć.
Skomentuj ten artykuł! 0