Oreca lubi duże wyzwania. Kilka dni przed legendarnym testem 24 godziny Le Mans, podczas którego francuska drużyna zmierzy się z dwoma „protosami”, czyli Formuła 1 już przedstawia się jako nowe wyzwanie dla Huguesa de Chaunaca. Dla szefa Oreca redukcja kosztów wprowadzona przez FIA w 2010 roku otwiera nową erę, w której wielcy producenci nie będą już jedynymi mistrzami na pokładzie. „ Kryzys gospodarczy zmienia sytuację w F1, deklaruje de Chaunac na łamach l?Equipe. Będziemy świadkami stopniowego wycofywania się głównych producentów i nadejdzie nowa era. Dlatego wydawało mi się uzasadnione, że firma taka jak Oreca, w obliczu tej brutalnej ewolucji F1, powinna pracować i myśleć o projekcie zespołowym, który powinien być prezentowany około października 2009 roku. »
Podczas gdy Oreca jest już zaangażowana w rajdy wytrzymałościowe i turystykę (Miejsce w WTCC), francuska struktura mogłaby w ten sposób powrócić do wyścigów jednomiejscowych. Rzeczywiście, Oreca w przeszłości gromadziła tytuły w F2 et F3. Jednak sezon 2010 nadchodzi zbyt szybko, Hugues de Chaunac myśli zamiast roku 2011. Chce zbudować solidny i trwały projekt: „ Nie chodzi tylko o myślenie o zespole F1. Mówiąc szerzej, chodzi o zbudowanie realnego modelu ekonomicznego, prawdziwej marki, aby francuski zespół F1 odnosił sukcesy w dłuższej perspektywie. » Jeśli Huges de Chaunac i Oreca zrealizują ten projekt, to tak, Formuła 1 wkroczy w nową erę. Francuski sport motorowy będzie mógł się cieszyć.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)