Gdzie obsługiwać mobilne skrzydło w Sepang?

Na jakich odcinkach toru w Kuala Lumpur kierowcy będą mogli włączyć DRS? FIA nie podjęła jeszcze decyzji.

opublikowany 06/04/2011 à 12:00

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Gdzie obsługiwać mobilne skrzydło w Sepang?

DRS (Drag Reduction System, inaczej mówiąc po francusku ruchome tylne skrzydło pozwalające na redukcję oporu w linii prostej) spowodował, że spłynęło dużo atramentu. Niektórym pilotom się to podoba, innym nie. Skomplikowany przepis stanowi, że kierowcy mają prawo włączyć go w określonym miejscu na torze, a gdy znajdą się mniej niż sekundę od jednomiejscowy który je poprzedza. W Australii była na prostej w pit-stopie, ale co będzie w ten weekend w Kuala Lumpur? Po Melbourne FIA ​​pozwoliła sobie na prawo do nieco zmodyfikowania przepisów, ponieważ mobilne skrzydło nie okazało się tak przekonujące, jak oczekiwano podczas pierwszej rundy sezonu 2011. Czy strefy zostały wybrane dobrze?

„Z ruchomym tylnym skrzydłem sytuacja będzie tutaj bardzo interesująca, przyznaje Brazylijczyk z Stabilny Ferrari Felipa Massa. Na chwilę obecną podczas wyścigu planuje się, że DRS będzie można używać wyłącznie na prostej w boksie. Jednak na Sepang prosta powrotna jest dłuższa i oferuje więcej możliwości wyprzedzania. Czekamy zatem na ostateczną decyzję FIA w sprawie tego, czy możemy używać DRS na prostej w boksie, na prostej powrotnej, czy też na obu. Decyzja ta może uczynić wyścig bardziej interesującym zarówno dla kierowców, jak i widzów. Osobiście nie jestem pewien, czy używanie DRS na obu prostych jest najlepszą opcją, ponieważ uważam, że mogłoby to za bardzo ułatwić wyprzedzanie. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz