Każdy mijający tydzień nieubłaganie przybliża Alpine kamienia milowego, jakim było rozegranie 100 Grand Prix, które sobie wyznaczyła, zanim mogła regularnie walczyć o zwycięstwa. Oczywiście jest jeszcze czas i oczywiście nie spodziewaliśmy się, że znak strzałki będzie nam przeszkadzał Ferrari et czerwony Byk w każdy weekend, ale nowe regulacje na rok 2022 miały też być impulsem, akceleratorem projektów. Pochwalne miejsce miał zająć nowy zespół napędowy, zaprojektowany w ciągu zaledwie trzynastu miesięcy
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
1 Uwagi)
Aby napisać komentarz
DANIELA MEYERSA
31 o 05:2022
Zaskakujący ten artykuł za silnik? Jest na poziomie, taki był cel. Punkty mistrzowskie? 5. miejsce (1 punkt!), ale przede wszystkim 19 punktów za McLarenem, ponieważ trwa proces „odłączania” Ricciardo, cel jest w dużej mierze możliwy do osiągnięcia. Moim zdaniem jedno z najważniejszych dzieł w tej chwili Alpineto wiedza, jak zatrzymać Alonso na sezon 2023/24.