Gdzie to jest? Alpine po Monako?

Francuska drużyna po raz kolejny zajęła punkty na skale dzięki Fernando Alonso. Pozbawiona podwójnego miejsca w pierwszej dziesiątce z powodu kary nałożonej na Estebana Ocona, francuska struktura ma trudności z wspięciem się na wyższy poziom.

opublikowany 31/05/2022 à 15:30

Jeremy’ego Satisa

1 Zobacz komentarze)

Gdzie to jest? Alpine po Monako?

Esteban Ocon nie oszczędzał w swoim Alpine A522 naprzeciwko Lewisa Hamiltona © Xavi Bonilla / DPPI

Każdy mijający tydzień nieubłaganie przybliża Alpine kamienia milowego, jakim było rozegranie 100 Grand Prix, które sobie wyznaczyła, zanim mogła regularnie walczyć o zwycięstwa. Oczywiście jest jeszcze czas i oczywiście nie spodziewaliśmy się, że znak strzałki będzie nam przeszkadzał Ferrari et czerwony Byk w każdy weekend, ale nowe regulacje na rok 2022 miały też być impulsem, akceleratorem projektów. Pochwalne miejsce miał zająć nowy zespół napędowy, zaprojektowany w ciągu zaledwie trzynastu miesięcy

Jeremy’ego Satisa

Świetny reporter F1 i pasjonat formuł promocyjnych

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

1 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

1 Uwagi)

DANIELA MEYERSA

31 o 05:2022

Zaskakujący ten artykuł za silnik? Jest na poziomie, taki był cel. Punkty mistrzowskie? 5. miejsce (1 punkt!), ale przede wszystkim 19 punktów za McLarenem, ponieważ trwa proces „odłączania” Ricciardo, cel jest w dużej mierze możliwy do osiągnięcia. Moim zdaniem jedno z najważniejszych dzieł w tej chwili Alpineto wiedza, jak zatrzymać Alonso na sezon 2023/24.

Aby napisać komentarz