Czy nowe opony Pirelli, zaprojektowane tak, aby zużywały się szybciej niż zeszłoroczna guma, nie zużywały się zbyt szybko? W każdym razie tak to wygląda po pierwszych dwóch sesjach testowych. Niektóre plotki mówią nawet o podwojeniu liczby pit stopów w Melbourne w porównaniu z rokiem ubiegłym.
Zdaniem Paula Hembery’ego, dyrektora technicznego Pirelli, zaobserwowane dotychczas znaczne zużycie nie jest reprezentatywne ze względu na nieodpowiednie warunki pogodowe: „Zespoły doświadczyły dość dużej degradacji w Barcelonie, a był to głównie problem pogody. Warunki, jakie mieliśmy w Barcelonie, odbiegały od typowych przez resztę sezonu, ze znacznie chłodniejszą atmosferą i temperaturami na torze, których zwykle nie spotykamy w wyścigach, a nawet ostatnim dniem padał deszcz. To spowodowało, że opony wyszły z normalnych warunków pracy, co doprowadziło do problemów, takich jak ziarnowanie. »
Dlatego zimowa pogoda występująca w Hiszpanii może być przyczyną przedwczesnego zużycia opon: „Warunki były szczególnie nieodpowiednie dla ultramiękkich opon ze względu na topologię toru i szorstkość toru, a także niskie temperatury. Dodając do tego fakt, że zespoły wciąż są w trakcie dostosowywania ustawień swoich nowych samochodów i testują pełną gamę naszych opon w celu optymalizacji całości, zaobserwowaliśmy poziomy degradacji, które nie są przedstawiciel . Po dotarciu do Melbourne opony znajdą się w zamierzonym zakresie eksploatacyjnym, unikając niezwykłej degradacji, której doświadczyły niektóre zespoły. »
krok po kroku F1 2013: Podstawowa kwestia, aby w jak najlepszych warunkach śledzić nadchodzący nowy sezon: wszystkie aktualności regulacyjne i techniczne, wydania, media, zespoły, kierowcy, tory, programy telewizyjne, wywiady i ekskluzywne raporty. Liczba AUTOhebdo, którą musisz koniecznie posiadać!
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)