Żadnych podwójnych DRS przed Suzuką dla Lotusa

Po zaprzestaniu używania podwójnego DRS na torze Spa-Francorchamps James Allison wyjaśnił, że system nie powinien powrócić do Lotusów E20 przed Suzuką (5-7 października).

opublikowany 05/09/2012 à 12:50

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Żadnych podwójnych DRS przed Suzuką dla Lotusa

Na początek tygodnia Lotos F1 Zespół ogłosił, że w najbliższy weekend we Włoszech na torze Monza nie będzie korzystał z podwójnego systemu DRS. Dlatego pierwsze pojawienie się tego systemu w wyścigach należy przełożyć na przyszłomiesięczne Grand Prix Japonii, ze względu na ewolucjęEnstone uznany za nieskuteczny na trasie miejskiej Singapuru, na scenie 14. rundy mistrzostw świata rozegranej 23 września.

« Chociaż chcielibyśmy mieć go na Monzy, ponieważ jest to typ toru szczególnie dostosowany do tego rodzaju systemu, nie będziemy mieli podwójnego DRS we Włoszech, wyjaśnia Allison. W Singapurze też tego nie zobaczysz, bo na tym torze jest zbyt duży docisk aerodynamiczny, a proste nie są na tyle długie, aby warto było korzystać z naszego systemu. Kolejnym Grand Prix, w którym będziecie mieli okazję to zobaczyć, będzie Suzuka. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz