Pat Fry wzmocni zespół zarządzania technicznego firmyEnstone po wygaśnięciu bieżących zobowiązań umownych. Renault ogłoszono w tę sobotę, dzień po ujawnieniu restrukturyzację działu aerodynamiki naznaczony odejściem Pete'a Machina i powrotem Dirka de Beera.
Wydane przez McLaren na początku sezonu Fry był głównym pomysłodawcą naprawdę udanego McLarena MCL34, który zdominował fabryczne Renault R.S.19, korzystając z tego samego silnika z warsztatów Viry-Châtillon.
Po rozpoczęciu kariery w Benettonie w 1987 r. Fry dołączył do McLarena w 1993 r. Pozostał tam do 2010 r., po czym przeniósł się do Ferrari. Brytyjski inżynier opuścił Stabilny pod koniec 2014 r., a następnie w 2016 r. wrócił do Manor jako konsultant, a następnie zimą wrócił do Woking. W McLarenie pełnił tymczasowe stanowisko techniczne do czasu przybycia nowego dyrektora technicznego Jamesa Keya.
« Nie mogę się doczekać ponownej współpracy z Patem– powiedział Marcin Budkowski, dyrektor wykonawczy Enstone, który na początku swojej kariery współpracował z Frym w McLarenie. Jego przybycie do stajni to nowy etap w dynamice budowy i doskonalenia naszej konstrukcji. Doświadczenie, talent i determinacja Pata będą dodatkowymi atutami umożliwiającymi kontynuację naszego procesu postępu. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)