Kilka różnic między silnikami dla Lowe

Dyrektor wykonawczy odpowiedzialny za technologię w Mercedes Paddy Lowe uważa, że ​​różnice pomiędzy różnymi jednostkami napędowymi pozostają niewielkie.

opublikowany 06/04/2016 à 14:31

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Kilka różnic między silnikami dla Lowe

Si Mercedes et Ferrari wydają się utrzymywać przewagę nad konkurencją pod względem ogólnych osiągów, Paddy Lowe, szef techniki w zespole aktualnych podwójnych mistrzów świata, uważa, że ​​różnice między blokami turbo/hybrydowymi V6 są niewielkie.

" Renault i Honda nie są daleko w tyle za silnikami Ferrari i Mercedesa, więc nie ma obecnie zbyt wielu różnic pomiędzy jednostkami napędowymi, – wyjaśnia cytowany przez ESPN Brytyjczyk. Nawet najgorsze silniki w Formule XNUMX są nadal niewiarygodnie wydajne. Są może o procent lub dwa gorsze od najlepszych silników. »

Poza sezonem Ferrari jest producentem silników, który wykorzystał najwięcej tokenów rozwojowych dozwolonych przez przepisy techniczne – 23 z 32 dostępnych tokenów, podczas gdy Najbardziej ostrożny był Renault, który wydał siedem żetonów.

0 Zobacz komentarze)