Si Mercedes et Ferrari wydają się utrzymywać przewagę nad konkurencją pod względem ogólnych osiągów, Paddy Lowe, szef techniki w zespole aktualnych podwójnych mistrzów świata, uważa, że różnice między blokami turbo/hybrydowymi V6 są niewielkie.
" Renault i Honda nie są daleko w tyle za silnikami Ferrari i Mercedesa, więc nie ma obecnie zbyt wielu różnic pomiędzy jednostkami napędowymi, – wyjaśnia cytowany przez ESPN Brytyjczyk. Nawet najgorsze silniki w Formule XNUMX są nadal niewiarygodnie wydajne. Są może o procent lub dwa gorsze od najlepszych silników. »
Poza sezonem Ferrari jest producentem silników, który wykorzystał najwięcej tokenów rozwojowych dozwolonych przez przepisy techniczne – 23 z 32 dostępnych tokenów, podczas gdy Najbardziej ostrożny był Renault, który wydał siedem żetonów.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)