Podobnie jak w przypadku wyścigu w Monako, do którego bezpłatne treningi rozpoczynają się w najbliższy czwartek, Pirelli dostarczy zespołom opony „miękkie” i „super miękkie” na Grand Prix Kanady rozgrywane w dniach 8–10 czerwca. Z okazji Grand Prix Europy, które odbędzie się na torze ulicznym w Walencji w dniach 22-24 czerwca, kierowcy skorzystają z opon „miękkich” i „średnich”, których wybór był już powszechny w Australii, w Chinach i Bahrajn. Wreszcie, podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii, które odbędzie się w dniach 6–8 lipca, wymagane będą „miękkie” i „twarde” opony.
« Tor w Montrealu to wąski i kręty tor, idealny dla dwóch najmiększych mieszanek w naszej ofercie, które będą wcześniej używane podczas Grand Prix Monako.– wyjaśnił włoski producent w notatce prasowej. Walencja to także tor uliczny, ale wyższe temperatury i wyższe prędkości przejazdów oznaczają, że bardziej nadają się tam średnie i miękkie mieszanki. Wreszcie Silverstone jest jednym z najszybszych torów sezonu, a znaczna różnica między dwiema miękkimi i twardymi mieszankami otworzy zespołom ogromne możliwości strategiczne, zapewniając jednocześnie trwałość i osiągi.. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)