Podobnie jak w Malezji, zespoły będą używać opon średnich i twardych na torach Spa-Francorchamps (od 31 sierpnia do 2 września) oraz na Monzy (07-09 września), czyli dwóch torach, na których opony zostaną poddane testowi. Będąc w Singapurze (21-23 września), w sprawie powrotu F1 na torze miejskim Pirelli zapewni opony miękkie i super miękkie.
Dlatego też włoski producent dokonał w tym roku bardziej konserwatywnego wyboru opon na dwa ostatnie Grand Prix Europy w sezonie, ponieważ w 2012 roku miękkie i średnie opony zostały dostarczone do Spa-Francorchamps, a następnie do Monzy. Podczas ostatniej edycji Grand Prix Belgii Pirelli skrytykował czerwony Byk używać nadmiernych ustawień na swoim jednomiejscowy, powodując zwiększoną degradację włoskich gum.
W zeszłym miesiącu jedyny producent F1 przeprowadził kilkudniowe testy na torze Spa-Francorchamps z Renault R30 prowadzony przez Lucasa di Grassi i Jaime Alguersuari, aby kontynuować prace nad oponami z 2013 roku.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)