To brzmi jak przyznanie się Pirelli. Producent dyscypliny poprosił zespoły, aby nie przedłużały zbyt długo przejazdów kierowców na obu rodzajach gumy, przewidując limit 15 okrążeń dla opon miękkich i 35 okrążeń dla opon średnich. Dostawca ww F1 na to wydarzenie zabrano twardsze opony, a testy szybko ujawniły problem pęcherzyków i szybkiego zużycia żółtych gum na ściankach bocznych.
To zalecenie może stanowić problem dla zespołów, które opracowały odmienne strategie na wyścig. Kilka sterowników, takich jak Mark Webber lub Fernando Alonso zdecydowali się wystartować na średnich oponach, aby na początku wyścigu zyskać przewagę nad przeciwnikami, którzy będą musieli szybko zjechać do boksów, aby przejść na średnie opony.
Kliknij link aby zobaczyć zdjęcia z testów Grand Prix Indii.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)