Pirelli zdążyło przygotować opony na sezon 2017 F1. Stabilny Ferrari, Mercedes F1 i Red Bull Racing we wtorek, 29 listopada, nadal byli na dobrej drodze, aby zakończyć testy włoskiego producenta w 2016 roku, w ramach których przetestowano 96 komponentów z większymi oponami dostosowanymi do przyszłych przepisów najważniejszej dyscypliny samochodów jednomiejscowych.
Red Bull współpracował ze swoimi początkowymi kierowcami Daniel Ricciardo et Max Verstappen na RB11, Ferrari z Kimi Räikkönenem na SF15-T, a Mercedes F1 zastąpił Lewis Hamilton Pascal Wehrlein na hybrydzie W06 po tym, jak trzykrotny mistrz świata zakończył sesję, twierdząc, że nie czuje się dobrze. Pięciu kierowców przejechało łącznie 331 okrążeń, czyli 1839 km, co stanowi sześciokrotność dystansu Grand Prix Abu Zabi.
„Pięciu kierowców F1 wzięło udział w ostatniej sesji testowej naszych prototypów na rok 2017, kończąc jednocześnie program rozwoju wszystkich trzech samochodów– skomentował Paul Hembery, dyrektor sportowy Pirelli. Teraz rozpoczyna się ciężka praca, ponieważ będziemy musieli przeanalizować dane z 24 dni i około 12 000 km testów, aby określić, które opony zostaną użyte w wyścigu w przyszłym roku. »
Pod koniec 24 dni testów Pirelli było w stanie przejechać na pięciu torach z 11 kierowcami, którzy przejechali łącznie 2607 okrążeń.
Trochę więcej #Fit4F1 Akcja szerokiego chłopca z @ymcofficial dzisiaj! @ScuderiaFerrari @MercedesAMGF1 @redbullracing pic.twitter.com/RWiBpQ78XO
- Pirelli Motorsport (@pirellisport) 29 listopada 2016
Zapoznaj się z analizą Grand Prix Abu Zabi w numerze AUTO 2091tygodniowo, dostępny już w wersja cyfrowa na wszystkich platformach, a w kioskach od środy.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)