Od Michelin czy Pirelli to włoski producent wydaje się mocno trzymać linę, aby wejść na rynek Formuła 1 Następny sezon. Po Grand Prix Monako AUTOhebdo ujawniło, że Pirelli ma pole position do zastąpienia Bridgestone jako jedynego producenta na koniec tego sezonu. Przewaga Włochów? Pirelli byłoby gotowe zaangażować się w reklamę podczas rund Mistrzostw Świata. A w czasach ogłaszanego kryzysu gospodarczego wybór jednego partnera? wola Pirelli? jest bardzo ceniony przez świat F1, który nie chce znaleźć się w środku wojny oponowej i rosnących kosztów.
Na marginesie Grand Prix Turcji trend z Monako wydaje się potwierdzać. Pirelli naprawdę ma przewagę i większość zespołów wybrała włoską firmę. Jednak ta ostatnia wyraziła zainteresowanie już po pierwszych dyskusjach pomiędzy Michelin a FIA. Ale Pirelli, które przygotowało krótszą listę wymagań niż firma z Clermont-Ferrand, z pewnością wygrało bitwę na tym polu. Świadomi jakości opon Michelin menadżerowie zespołów F1, zjednoczeni pod szyldem FOTA, woleli wybór względów ekonomicznych – argumentu szczególnie wysuniętego przez Pirelli – od jakości i niezawodności. zalecane przez Michelin.
Tym samym nazwa producenta 2011 może zostać ujawniona w nadchodzących dniach w Stambule. Jeśli terminy nie są dziś znane, menedżerowie poszczególnych zespołów chcą szybko się z tym pogodzić, aby móc podjąć prace nad opracowaniem kolejnych jednomiejscowych samochodów na wzór opon na rok 2011. Ale nazwa kolejnego producenta nie jest już tajemnicą, chyba że nieprawdopodobnego zwrotu.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)