O ile strategia GP Włoch była stosunkowo prosta, a większość kierowców zatrzymała się tylko na jednym przystanku, Grand Prix Singapuru rozegrane 17 września powinno być znacznie bardziej złożone. Zespoły będą miały do dyspozycji najmiększe opony w ofercie Pirelli, aby stawić czoła upałom i licznym (23) zakrętom na torze Marina Bay.
„Singapur to najbardziej ekscytujące i nieprzewidywalne wydarzenie sezonu, gdzie strategia odgrywa kluczową rolę w ostatecznym wyniku, szczególnie dzięki interwencji samochodu bezpieczeństwa podczas dwóch godzin, co zwykle przedłuża wysoką cenę. Właśnie dlatego pole position jest historycznie „miejscem, w którym warto być” w Marina Bay, co sprawia, że kwalifikacje są kluczowym ćwiczeniem., zauważa Mario Isola, dyrektor ds. konkurencji w Pirelli.
„Aby się do tego przygotować, zespoły będą musiały zwrócić szczególną uwagę na dane zarejestrowane podczas treningów wolnych, ponieważ temperatury toru w nocy zmieniają się inaczej. Zrozumienie tego parametru będzie zatem niezbędne, aby znaleźć dobrą równowagę, zaradzić degradacji, a tym samym określić najskuteczniejszą strategię dotyczącą opon.– dodaje Mario Isola.
Pirelli podczas GP Singapuru zaliczył średnio dwa postoje, ale niektórzy kierowcy odważają się zastosować strategię czterech przejazdów.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)