Pirelli przyniesie w tym tygodniu twarde (pomarańczowe) i średnie (białe) opony na GP Wielkiej Brytanii, aby zmierzyć się z szorstkim torem na Silverstone. Charakter toru wiąże się z dużymi ograniczeniami dla opon ze względu na prędkość i serię zakrętów przy dużych prędkościach.
„Podobnie jak w zeszłym roku oferujemy najtwardsze mieszanki w naszej ofercie, ponieważ Silverstone wytwarza najbardziej znaczące naprężenia boczne w kalendarzu, które uszkadzają zarówno konstrukcję, jak i gumę. Czy powinniśmy zatem zachować od jednego do dwóch pit stopów podczas Grand Prix, szczególnie jeśli warunki są tak gorące, jak oczekiwano?– wyjaśnił Paul Hembery, dyrektor sportowy Pirelli.
S 2014, Lewis Hamilton wygrał dzięki zastosowaniu strategii dwóch postojów, z pierwszym przejazdem na średnich oponach, a pozostałymi dwoma na twardych mieszankach. Pirelli szacuje, że różnica w wydajności pomiędzy dwoma rodzajami gumy będzie wynosić około jednej sekundy na okrążenie.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)