Czasami trudno o nim zapomnieć, ponieważ jego tajemnice mogą okazać się zawiłe, przepisy mgliste, a system zarządzania zawiły, ale sprawy mogą toczyć się bardzo szybko. F1. Miesiąc po tym, jak przeżył przerażające wypadki Lance Stroll et Max Verstappen podczas GP Azerbejdżanu Pirelli rzeczywiście wkrótce wprowadzi do użytku nową tylną oponę zapewniającą zwiększoną integralność. Jak włoskiemu producentowi udało się tak szybko zareagować? Czy ta zmiana może mieć wpływ na obecną hierarchię? Elementy odpowiedzi.
CO TO JEST TA NOWA OPONA?
Tout d’abord, il est plus juste de parler d’une nouvelle structure de pneu arrière. Cette construction ne change donc pas le profil des gommes, mais offre une rigidité verticale accrue, ainsi qu’une intégrité renforcée lorsque les enveloppes sont soumises à des forces importantes dans les virages rapides. L’enquête
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)