Zespoły nie będą testować prototypowych opon Pirelli podczas drugiej sesji treningowej przed Grand Prix z okazji 70. rocznicy. F1 jak poinformował podmiot trans, w ten weekend na Silverstonealpine przed testem.
Mario Isola, szef włoskiego producenta, zasygnalizował tę zmianę programu w następstwie afery z przebitą oponą, do której doszło podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii w ubiegły weekend.
Podczas tego wydarzenia Pirelli będzie polegać na początkowym wyborze bardziej miękkich opon o wyższym ciśnieniu, aby zmniejszyć ryzyko problemów, dlatego nieprzeprowadzenie testów prototypu da zespołom więcej czasu na pracę nad tymi zakresami.
" W tym momencie, sesja testowa w Barcelonie została potwierdzona. » Jednakże, precyzuje Isola, zespoły muszą następnie spędzić pół godziny w Katalonii na włoskich oponach rozwojowych.
Opony, w przypadku których można by wprowadzić drobne poprawki na przyszły rok, aby zaoferować możliwie najbardziej odpowiednią oponę, pomimo podstawowej architektury pochodzącej z 2019 r.
„Mamy ten sam produkt w samochodach na rok 2020 i plan jest taki, aby zachować je również na rok 2021, i to jest coś, co musimy rozważyć, aby zdecydować, czy musimy rozwijać produkt na przyszły rok”, Isola komentuje.
Będziemy pracować nad nowymi pomysłami i nowymi konstrukcjami, aby spróbować ograniczyć wzrost ciśnienia, ponieważ wiemy, że wzrost ciśnienia powoduje również zwiększenie np. przegrzania, a tego kierowcy nie chcą.
W 2021 roku nie możemy wiele zrobić ze względu na ograniczoną liczbę testów, mamy tylko możliwość sprawdzenia niektórych pomysłów, ale na pewno coś zrobimy na przyszłość. »
Rok 2022 rzeczywiście musi przynieść głęboką zmianę w zakresie opon wraz z pojawieniem się 18-calowych kół, które są już obecne w FIA F2.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)