Po zaoferowaniu opon średnich i miękkich oraz zobaczeniu, jak Nico Rosberg ukończył cały wyścig na zestawie opon (po postoju na końcu pierwszego okrążenia), Pirelli zmieniło swój wybór w porównaniu z rokiem 2014, decydując się na opony miękkie i super. GP Rosji rozegrano 11 października w Soczi.
„Zdecydowaliśmy się nominować te dwie mieszanki, aby powrócić do bardziej tradycyjnego schematu dwóch lub trzech postojów podczas wyścigu, czego pozostaje naszym życzeniem podczas każdego wyścigu”– wyjaśnił Paul Hembery, dyrektor sportowy Pirelli. „Niemniej jednak pomimo ewolucji technologii symulacyjnej zespoły, podobnie jak my, będą w dalszym ciągu pogłębiać naszą wiedzę na temat ograniczeń narzuconych przez tę ścieżkę. Składa się z szerokiej gamy zakrętów, które pozwolą kierowcom wydobyć maksymalną przyczepność z wyjątkowo miękkich opon. »
Pirelli spodziewa się różnicy w osiągach pomiędzy dwoma rodzajami gumy wynoszącej od ośmiu dziesiątych do jednej sekundy na okrążenie.
Skomentuj ten artykuł! 0