Nick Shorrock, szef działu zawodów Michelin, zrobi to, co musiał zrobić w stosunku do zespołów Michelin. Formuła 1. W Stambule wyjaśnił punkt widzenia francuskiego producenta, który poprzez zaangażowanie w Formułę 1 pragnie przekazać pewne kluczowe wartości: rywalizację i rywalizację, opony przyjazne dla środowiska oraz powiązanie z rozwojem opon produkcyjnych. Ale Formuła 1 nie wydaje się gotowa na promowanie wszystkich tych wartości i nawet jeśli Michelin ma silnych sojuszników (Renault, Ferrari?), Pirelli jest faworyzowane przez większość.
Co więcej, władze FIA, nawet jeśli nie są decydentami, nie chcą pozostać w tle. Ale federacja mogłaby mieć mniejszą wagę niż człowiek, który znajduje się w centrum wszystkich decyzji, Bernie Ecclestone. „ FIA skutecznie zarządza przepisami, ale nie może narzucać zespołom tego, czego nie chcą, wyjaśnia stabilny szef na łamach AUTOhebdo nr 1757, w sprzedaży w tym tygodniu. Oczywiście może zbojkotować decyzję FOTA, ale Ecclestone wciąż ma wystarczającą władzę. »
Kandydatura Pirelli, bardziej interesująca pod względem komercyjnym zarówno dla zespołów, jak i dla Ecclestone’a, byłaby zatem obecnie preferowaną trasą. Ostateczna decyzja może zostać podjęta w nadchodzących dniach, ponieważ kończy się czas na przygotowania do sezonu 2011. Pirelli mogłoby zatem powrócić do Formuły 1 po dwudziestu latach nieobecności.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)