Warunki pogodowe, układ toru... Sepang powinien zarezerwować jeden z najbardziej skomplikowanych wyścigów w roku dla włoskiego producenta F1 Pirelli. W obliczu wymagań imprezy w Malezji, mediolańska firma zdecydowała się dostarczyć najbardziej odporną gumę w swojej ofercie, z oponami miękkimi, średnimi i twardymi. Te ostatnie zostały również nominowane jako obowiązkowe komplety opon podczas Grand Prix.
„Jeśli chodzi o ekstremalne warunki, które stanowią prawdziwy test dla opon, Malezja jest tuż nad wszystkim, co widzimy w ciągu roku, mówi Paul Hembery, szef Pirelli Motorsport.
Dzieje się tak za sprawą wyjątkowo wysokich temperatur, a także dużych obciążeń podczas szybkiego pokonywania zakrętów. Pogoda może również zmienić się w mgnieniu oka. Sepang to zazwyczaj dość urozmaicony weekend trudno jest śledzić ewolucję toru. »
Jak czerwony Byk Na torze w Austrii czy na Hungaroringu rozwój ten będzie tym trudniejszy do zrozumienia, że od ostatniego przybycia F1 w 2015 r. tor przeszedł nową nawierzchnię. Stąd w szczególności poziom przyczepności inny niż w ostatnich latach. W tym kontekście niepewności i ekstremalnych warunków Pirelli oczekuje wielu strategii na wyścig.
„W przeszłości obserwowaliśmy dużą liczbę przestojów i spodziewamy się kilku zatrzymań ze strony kierowców w tym roku, kontynuuje Hembery. Otwiera to jeszcze szerszy zakres zmiennych, jeśli chodzi o potencjalne strategie wyścigowe, zwłaszcza że zespoły mają teraz do wyboru trzy mieszanki. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)