Czy powrócą wojny oponowe? F1 ? Teraz dostarczane przez Pirelli od 2011 r., gdy Michelin jest szczególnie chłodzony brakiem powiązania z produktami drogowymi (w szczególności rozmiar 13″, który zniknie w 2021 r.), F1 nie doświadczyła konkurencji w tej dziedzinie od 2006 r.
W momencie, gdy FIA ogłosiła przetarg na lata 2020-2023 i na jednego dostawcę, Pirelli, które logicznie powinno przedstawić swoje akta przed terminem 31 sierpnia, przypomina o zainteresowaniu taką sytuacją.
« Kierunkiem pożądanym przez Formułę XNUMX pozostaje posiadanie jednego dostawcy, wyjaśnia Mario Isola, szef wyścigów samochodowych w Pirelli Motorsport, cytowany przez ESPN. Jeden dostawca oszczędza pieniądze dla wszystkich.
Jeśli ponownie wprowadzisz tak zwane „wojny oponowe” lub wielu dostawców, musisz wziąć pod uwagę, że w przeszłości musiałeś Dodatkowe sesje lub zespoły testowe miały specjalny zespół testujący opony, co oczywiście oznacza dodatkowe koszty. »
Isola wierzy również, że Pirelli mogłoby konkurować z innymi producentami, gdyby przez przypadek FIA i F1 zdecydowały się ponownie otworzyć rynek.
„Jeśli, jak powiedzieliśmy w przeszłości, zdecydują się ponownie przyjrzeć się tej sytuacji, będziemy gotowi podjąć to nowe wyzwanie” – komentuje Isola. To nowe wyzwanie, bo jeśli jesteś jedynym dostawcą, masz cele.
Jeśli konkurujemy z naszym dostawcą opon, celem są po prostu osiągi. Jest jasne. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)