Scuderia Ferrari potwierdza, że F138 stanowi ewolucję poprzedniej generacji, ponieważ wymagała stabilności przepisów technicznych Maranello zrestrukturyzować swój personel na dwie grupy: pierwsza skupiała się na F138, druga zaś przygotowywała się do sezonu 2014, w którym silniki V6 z turbodoładowaniem o pojemności 1.6 l zastąpią silniki V8. Jednak włoski zespół dba o to, aby każda część została przerobiona w celu optymalizacji wydajności przy zachowaniu tego samego poziomu niezawodności co w zeszłym roku.
W F138 zachowano te same zawieszenia drążków kierowniczych z przodu i z tyłu, ale mimo to zostały one przerobione w celu optymalizacji aerodynamiki, szczególnie z tyłu. Wydechy również zostały zmienione, aby uprościć zmianę pozycji. Pontony zostały przeprojektowane, zawsze w poszukiwaniu lepszej aerodynamiki. Tył jednomiejscowy został dopracowany, głównie w jego dolnej części. Przednie i tylne błotniki są jednak podobne do tych zastosowanych w zeszłym roku. Z kolei DRS pojazdu jednomiejscowego został zmieniony w związku ze zmianą przepisów, które dopuszczają jego użytkowanie wyłącznie w obszarach zastrzeżonych. Zmodyfikowano także hamulce przednie i tylne. Ze względów bezpieczeństwa SREC pozostaje umieszczony na środku samochodu.
Kliknij link aby uzyskać dostęp do galerii zdjęć F138.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)