Wczoraj na Węgrzech we dwoje czerwony Byk przez Daniila Kvyata i Daniel Ricciardo zakończył drugą sesję treningową drugim i trzecim czasem, przeplatane pomiędzy nimi dwoma Mercedes W06 Hybryda Lewis Hamilton i Nico Rosberga. Wystarczająco, aby przywrócić satysfakcję w klanie Miltona Keynesa.
Jednak nowy problem z silnikiem, na który natknął się Daniel Ricciardo, jeszcze bardziej podkreśla postęp, jaki poczynił producent silników Renault musi osiągnąć. „Silniki cztery i pięć to te, których kierowcy używają od piątku do niedzieli, niestety Ricciardo stracił czwarty silnik, więc został mu jeden, który po raz pierwszy wszedł do służby w Austrii, aby mógł przetrwać kilka następnych wyścigów. Czas pokaże, czy przed wprowadzeniem poprawionej jednostki napędowej uda nam się dotrzeć do Soczi bez ponoszenia kolejnej kary. » wyjaśnia Christian Horner.
Ponieważ szef Red Bull Racing wskazał, że Renault powinno przedstawić swoje kolejne ważne nowości podczas spotkania w Rosji (9-11 października). « Nie sądzę, żeby było coś zaplanowanego przed Soczi. To prawdopodobnie najwcześniejszy moment, w którym zaobserwujemy rozwój lub wykorzystanie tokenów, więc silniki, które mamy obecnie, to te, z którymi będziemy musieli na razie żyć. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)