Prodrive znalazł się na polach startowych już w kwietniu 2006 roku z zamiarem wystartowania w sezonie 2008. Umowa z McLaren a reforma Porozumień Concorde powinna umożliwić drużynie brytyjskiej start F1. Jednak niepowodzenie reformy i zerwanie z McLarenem spowodowały upadek projektu.
Od tego czasu David Richards szukał nowego punktu wejścia. Przepisy z 2010 roku przegłosowane przez Radę Światową mogą być królewską drogą, na którą czeka DR. Brytyjczyk nie chce jednak wyruszać w tę przygodę bez gwarancji: „Nadal potrzebujemy odpowiedzi. Czy dzięki nowym przepisom będziemy w stanie osiągać dobre wyniki sportowe i czy w tych warunkach istnieje niezawodny model biznesowy? »
Spotkanie skupiające Prodrive i Aston Martin ? dwa podmioty kierowane przez Davida Richardsa? a także inwestorzy z Zatoki Perskiej powinni spotkać się przed piątkiem 29 maja, ostatecznym terminem składania zobowiązań, aby podjąć decyzję.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)