David Richards powróci na padoki. Po zarządzaniu Benettonem i BAR w latach 90. i 2000. szef Prodrive obejmie stery tytułowego zespołu, zanim zmieni się jego nazwa Aston Martin w 2012 roku. W przypadku wybrania przez FIA do udziału w mistrzostwach zespołowi mogłoby pomóc m.in. Mercedes kto mu dostarczy silniki. Co więcej, jednomiejscowe samochody miały być montowane w Banbury, fabryce Prodrive w Anglii. Wydaje się też, że zespół wspierają dwaj główni partnerzy z Bliskiego Wschodu. Pierwszą z nich byłby Investment Dar, który posiada większościowe udziały w Aston Martinie i innej potężnej, ale nieznanej grupie.
« Jesteśmy wdzięczni za wsparcie, jakie otrzymaliśmy, i to nie tylko od FIA i FOM, za nasz przyjazd – powiedział Richards. „ Limit budżetowy wzrósł w porównaniu do stanu, w którym podejmowaliśmy decyzję o zaciągnięciu środków. Jednak wydaje się, że wszyscy są zdecydowani drastycznej redukcji kosztów w nadchodzących latach », w dalszym ciągu uzasadniał swoje zaangażowanie, zanim ujawnił swoje ambicje. „ Jak już powiedzieliśmy, nie chcemy brać w tym udziału Formuła 1 aby nadrobić figurę. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)