Prezentowane przez Christiana Contzena, byłego dyrektora generalnego Renault Sport i Craig Pollock, założyciel zespołu BAR, projekt o nazwie PURE, dotyczący uniwersalnego napędu i odzyskiwania energii, mógłby odnieść sukces w małych zespołach poszukujących nowych silników.
« PURE chce być liderem w rozwoju następnej generacji sterów strumieniowych, które spełnią wymagania bardziej ekologicznego środowiska. “, ogłosił Craig Pollock. „ Przepisy z 2013 r. zapewniają PURE natychmiastową platformę do testowania i walidacji postępu technologicznego oraz udostępniania go innym branżom. »
To ogłoszenie może być szczególnie interesujące dla zespołów klientów. Producenci silników nie są obecnie pewni, czy będą w stanie dostarczyć wystarczającą liczbę silników do wszystkich jednomiejscowych samolotów. „ Chcielibyśmy móc wyposażyć sześć stajni “, sprecyzował Craig Pollock.
Znajdź najnowsze informacje od naszych specjalnych korespondentów na temat nowych przepisów dotyczących silników F1 od 2013 r., w przyszłą środę w magazynie AUTOtygodniowo.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)