Jaka przyszłość dla HTZ?

Zespół HRT ujawnił w ostatnich dniach nieco więcej na temat swojej przyszłości. I sformalizował swojego pierwszego kierowcę, a także harmonogram narodzin nowego samochodu.

opublikowany 08/01/2011 à 19:26

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Jaka przyszłość dla HTZ?

HRT prawie o tym nie mówił od początku sezonu poza sezonem. Od początku 2011 roku o drużynie Jose Ramona Carabantesa było głośno w mediach. To Narain Karthikeyan zapalił pierwszy lont, ujawniając swoją umowę z HRT na sezon 2011. Indyjski kierowca zastąpi swojego rodaka Karuna Chandhoka, który odrzucił ofertę HRT dotyczącą skupienia się na bardziej konkurencyjnym zespole, być może w roli trzeciego pilota.

Na chwilę obecną nie jest znana tożsamość drugiego pilota. HRT rozmawia z czterema do pięciu kandydatów. Bruno Senna nie wróci za kierownicę po tym, jak Colin Kolles ujawnił, że bratanek trzykrotnego mistrza świata Ayrtona Senny nie będzie już jeździł dla HRT w 2011 roku.

W przeciwieństwie do sezonu 2010, HRT nie będzie już współpracować z Dallarą. Obecnie trwają prace nad samochodem, który zastąpi F110. „Monocoque jest gotowy, skrzynia biegów (Williams), silnik (Cosworth) i hydraulika są na swoim miejscu, a pakiet aerodynamiczny jest gotowy do ukończenia” – powiedział agencji Reuters szef zespołu Colin Kolles.

Ten nowy samochód nie powinien pojawić się na początku lutego, w przeciwieństwie do wielu zespołów. „Być może mamy wiadomości z dwóch ostatnich sesji testowych” – ujawnił Colin Kolles. W porównaniu z rokiem 2010 HRT będzie zatem przodować, ponieważ F110 po raz pierwszy wystartował podczas testów przed Grand Prix Bahrajnu, pierwszym wyścigiem w roku.

0 Zobacz komentarze)