Producent tzw Formuła 1Pirelli ujawniło różne możliwe strategie na GP Arabii Saudyjskiej. Według włoskiego dostawcy zespoły muszą wybrać strategię jednego przystanku na torze w Jeddah, co jest wyborem bardziej efektywnym i mniej kosztownym pod względem czasu spędzonego w boksach.
W zależności od degradacji gumy i strategicznego wyboru na początku GP Arabii Saudyjskiej, zespoły na torze Corniche mają do dyspozycji trzy opcje: w przypadku startu na oponach średnich, strategia średnio-twarda z możliwe jest pierwsze zatrzymanie około 22. okrążenia lub strategia Medium-Soft z przedłużonym przejazdem do około 31. okrążenia. W przeciwnym razie, według producenta, przy starcie na oponach miękkich możliwa jest strategia miękka – twarda z postojem w okolicach 18. okrążenia.
Pirelli oferuje również alternatywną strategię, która ma być bardziej agresywna, ale którą można zastosować w zależności od faktów wyścigowych. Nawet po starcie na oponach miękkich kierowcy mogli przejść na opony miękkie, a następnie powrócić na opony miękkie pod koniec wyścigu, na przykład w przypadku samochodu bezpieczeństwa.
Jeśli chodzi o pozostałe komplety opon na GP Arabii Saudyjskiej, przydział jest zupełnie inny dla wszystkich kierowców. Samotnie w pierwszej 10-tce Fernando Alonso Posiada jeszcze nowy komplet miękkich opon. Z drugiej strony wszyscy kierowcy z wyjątkiem Aston Martin posiadam nieużywany komplet średnich opon, a do tego nawet dwa komplety czerwony BykThe Williams et Lando Norris. Piloci McLaren i Aston Martin również nie mają już dostępnych nowych twardych opon.
Przypominamy, że Pirelli sprowadził do Arabii Saudyjskiej opony ze średniej półki: C2 (twarde), C3 (średnie) i C4 (miękkie).
CZYTAJ TAKŻE > Pole startowe Grand Prix Arabii Saudyjskiej 2024
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)