Producent tzw Formuła 1Pirelli ujawniło różne możliwe strategie na Grand Prix Arabii Saudyjskiej. Według włoskiego dostawcy zespoły muszą wybrać strategię pojedynczego postoju na torze w Jeddah, co jest bardziej efektywnym wyborem. Na mniej szorstkim torze kierowcy powinni wybrać najtwardsze opony oferowane w ten weekend na torze Corniche.
W zależności od degradacji opon zespoły na saudyjskim torze mają do dyspozycji trzy opcje: strategia średnio-twarda, strategia miękka-twarda lub strategia średnio-twarda. Według Pirelli pierwsza z tych trzech możliwości powinna być najszybsza. Włoski producent uważa zatem, że rozpoczęcie od średnich gum jest najbardziej logicznym wyborem. Pierwszy przystanek powinien nastąpić około 18. okrążenia (13. w przypadku startu na miękkich oponach).
Pirelli oferuje również alternatywną strategię z dwoma przystankami, która z założenia jest wolniejsza, ale można ją zastosować w zależności od faktów wyścigowych. Jeszcze po starcie w oponach miękkich kierowcy mogli przejść na opony średnie, a następnie ukończyć wyścig na oponach miękkich. W tym przypadku pierwszy przystanek miałby miejsce około 10. okrążenia.
Jeśli chodzi o pozostałe komplety opon, Alpine zachował dwa nowe zestawy twardej gumy. Przeciwnie, Aston Martin nie ma już nowych twardych opon. Piloci czerwony Byk, Mercedes, Alfa Romeo, Williams et Nycka de Vriesa nadal mam dostępne dwa zestawy nieużywanych średnich gumek. Max Verstappen, wyeliminowany przedwcześnie w sobotnim Q2, ma jeszcze dwa komplety nowych miękkich opon.
Dla przypomnienia, Pirelli sprowadziło do Arabii Saudyjskiej opony ze średniej półki: C2 (twarde), C3 (średnie) i C4 (miękkie).
CZYTAJ TAKŻE > Pole startowe przed Grand Prix Arabii Saudyjskiej
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
1 Uwagi)
Aby napisać komentarz
19 o 03:2023
Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Alpine i Verstappen będą uważnie śledzić?