Saga dotycząca legalności Racing Point RP20 trwa. Na padoku Silverstone (Wielka Brytania) Andy Green, menadżer techniczny kanadyjskiego zespołu, po raz kolejny potwierdził swoje prawo.
Od pierwszego wyścigu sezonu 2020 konstrukcja przewodów hamulcowych jednomiejscowych pojazdów Lance Stroll et Sergio Pérez (zastąpiony przez Nico Hülkenberga w Anglii) jest przedmiotem całej uwagi i weryfikacji FIA.
Pozostał nam dzisiaj czas do rozstrzygnięcia, ale zajmiemy P6. Wiele możemy w tej sytuacji zrobić – podczas naszego jutrzejszego meczu A pic.twitter.com/CFFxGgZcbe
— Lance Stroll (@lance_stroll) 1 sierpnia 2020 r.
Rzeczywiście, Międzynarodowa Federacja była przejęte przez Renault po złożeniu dwóch skarg przez drużynę francuską w sprawie czerpaków.
„Uważamy, że nasza obrona jest bardzo silna, uważa Andy Green. Pracowaliśmy nad tym przez ostatnie kilka tygodni. W ten weekend część dokumentów została przesłana do FIA, a nasza obrona została przedstawiona sędziom kilka dni temu.
Przez ostatni tydzień prawnicy intensywnie pracowali nad naszą obroną. Uważamy, że skargi te należy oddalić, gdyż moim zdaniem przepisy są w miarę jasne.
Widzimy, że zrobiliśmy wszystko zgodnie z przepisami. » Po skardze złożonej w Austrii, a następnie na Węgrzech, Renault czy potroi stawkę w Wielkiej Brytanii? Aby się o tym przekonać, będziemy musieli poczekać do popołudnia.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)