Po wyścigu o Grand Prix Styrii doszło do protestu złożonego przez Renault F1 Zespół w kierunku Racing Point, zespół francuski podkreślając fakt, że przewody hamulcowe RP20 nie będą szanować regulamin sportowy oraz załączniki dotyczące tzw. części wymienionych.
Roszczenie uznana przez komisarzy sportowych za dopuszczalną i które będą badane w nadchodzących dniach. Batalia prawno-regulacyjna, na temat której w poniedziałkowy poranek swój punkt widzenia przedstawiła ekipa Otmara Szafnauera.
„Zespół BWT Racing Point F1 jest niezmiernie rozczarowany faktem, że jego wyniki w Grand Prix Styrii zostały podważone w wyniku protestu, który uważa za nieprzemyślany i źle poinformowany. wskazuje na formację w komunikacie prasowym.
Jakakolwiek sugestia działania sprzecznego z regulaminem jest stanowczo odrzucana, a zespół podejmie wszelkie niezbędne kroki w celu zapewnienia prawidłowego stosowania regulaminu w świetle faktów. Przed rozpoczęciem sezonu zespół współpracował z FIA i w zadowalający sposób odpowiedział na wszystkie pytania dotyczące pochodzenia projektów RP20.
Zespół jest pewien, że protest zostanie oddalony po przesłaniu odpowiedzi. »
Racing Point wciągnął Renault na pole sporu technicznego już w 2019 roku, składając skargę przeciwko francuskiej marce w związku z możliwą automatyczną dystrybucją hamulców na marginesie Grand Prix Japonii.
Zapoznaj się z pełnym raportem i analizą Grand Prix Styrii, przygotowanym przez naszego specjalnego korespondenta w Spielbergu, w numerze AUTO 2269tygodniowo, dostępny dziś wieczorem w wersji cyfrowej oraz w środę w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)