Najlepszy czas Räikkönena i Ferrari w Barcelonie

We wtorek mistrz świata z 2007 roku wysunął się na prowadzenie swoim Ferrari SF70-H, pokonując benchmark ustanowiony dziś rano przez Lewisa Hamiltona po południu.

opublikowany 28/02/2017 à 18:04

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Najlepszy czas Räikkönena i Ferrari w Barcelonie

Lewis Hamilton nie przejdzie przez dwa. Brytyjczyk po zdominowaniu wczorajszej sesji otwierającej zimowe testy w Katalonii Mercedes pokazał się najszybszy dziś rano na torze, kończąc się czasem referencyjnym 1'20″983, ustalonym na supermiękkich oponach.

To było bez liczenia la Ferrari SF70-H Kimi Räikkönena, autora okrążenia w czasie 1'20″960 na miękkich oponach, po południu na torze Montmelo. Fin zakończył w ten sposób drugi dzień na prowadzeniu w klasyfikacji generalnej obu sesji, wyprzedzając trzykrotnego mistrza świata i przejechał także ponad 100 okrążeń.

Za duetem Ferrari-Mercedes czerwony Byk uzupełnia najwyższą trójkę dnia. Max Verstappen kończy trzecim czasem, ale 1″2 straty do pary Räikkönen-Hamilton.

Kevin Magnussen podąża w rankingu ze swoim Haas VF17 z czasem ustawionym na supermiękkich oponach w 1'22″204. Tam jednomiejscowy Amerykanin wykazał się niezwykłą niezawodnością już drugiego dnia, przejeżdżając 118 okrążeń przez byłego kierowcę Renault. Pomimo późnego poranka przerwanego przez problem z jego VJM10, Esteban Ocon z przebiegiem 86 okrążeń ustanowił piąty najszybszy czas dnia na supermiękkich oponach.

Daniil Kvyat (Toro Rosso) zajmuje szóstą pozycję przed nami Valtteri Bottas (Mercedes), który na popołudnie przejął obowiązki od Lewisa Hamiltona. Fin był w stanie przeprowadzić pierwszą symulację wyścigu Mercedesa podczas zimowych testów, a podczas sesji doznał lekkiego przerażenia, gdy uderzył w ścianę po utracie kontroli nad swoim W08.

Stary pilot Williams przed Renault RS17 Jolyona Palmera, który po poranku spędzonym w boksach był w stanie przejechać ponad 50 okrążeń. Antonio Giovinazzi (Sauber) również miał lepsze popołudnie, ponieważ C36-Ferrari oszczędzono problemów, które rano dotknęły włoski zespół napędowy.

Po drugiej wymianie jednostki napędowej w Hondzie w ciągu dwóch dni Stoffel Vandoorne był w stanie przejechać po przerwie zaledwie 11 krótkich okrążeń, uzyskując przedostatni czas na linii i łącznie 40 okrążeń na zegarze MCL32.

Comme Williams ogłosił to tuż po zakończeniu porannej sesji, Lance Stroll nie wrócił na tor po południu, zespół Grove czekał na zwrot uszkodzonych części wysłanych do fabryki po wypadnięciu Kanadyjczyka z toru.

Dzień rankingowy 2 Barcelona:

Kimi Räikkönen (Ferrari) – 1’20″960 (108 okrążeń)
Lewis Hamilton (Mercedes) – 1’20″983 (66)
Max Verstappen (Red Bull) – 1’22″200 (89)
Kevin Magnussen (Haas) – 1’22″204 (118)
Esteban Ocon (Force India) – 1’22″509 (86)
Daniił Kwiat (Toro Rosso) – 1’22″956 (68)
Valtteri Bottas (Mercedes) – 1’22″986 (102)
Jolyon Palmer (Renault) – 1’24″139 (53)
Antonio Giovinazzi (Sauber) – 1’24″617 (67)
Stoffel Vandoorne (McLaren) – 1’25″600 (40)
Lance Stroll (Williams) – 1’26″040 (12)

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz