Nietykalny u schyłku ery atmosferycznych V8, Red Bull Racing nie był w stanie powtórzyć swoich wyczynów od czasu wprowadzenia turbo/hybrydowych jednostek napędowych V6. Trudności, jakie napotykają Renault w sezonach 2014 i 2015 nie pozwoliły podopiecznym Christiana Hornera rzucić wyzwania dominacji Mercedespomimo trzech zwycięstw Daniel Ricciardo w 2014.
Jednak nadzieja pozostaje w zespole Red Bull na rok 2016. Wyposażony w blok silnika Renault przemianowany na TAG Heuer, zespół zamierza w tym roku stanąć na podium, dzięki oczekiwanemu postępowi Losange z jednostką napędową, zwłaszcza na drugą część mistrzostw.
„W pierwszej połowie sezonu widzę, jak Mercedes robi serię dubletów, o ile nie popełnia żadnych błędów, potem stawiam na Ferrari i zacięta walka pomiędzy Williams, Siła Indie, Toro Rosso i Red Bull Racing z tyłu, przyznaje Helmut Marko, konsultant Red Bull ds. sportów motorowych.
Od połowy sezonu nasza sytuacja w zakresie Bloku Napędowego powinna się poprawić, co utwierdza mnie w przekonaniu, że trzecia pozycja powinna być możliwa do rozegrania. "
Relację z drugiego tygodnia przedsezonowych testów w Barcelonie znajdziesz w numerze 2053 AUTOhebdo, już dostępnym w wersji cyfrowej i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)